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Não É nada usual ver uma ilustraÇão que mostra o prÓprio avião em mÁ situaÇão:

 

A explicaÇão publicada em outro fÓrum:

"On 9 December 1941 in Malaya, near the Siam border, all available aircraft had been ordered to make a daylight raid on Singora (where the Japanese Army was invading), in Siam. Squadron Leader Scarf, as leader of the raid, had just taken off from the base at Butterworth when enemy aircraft swept in destroying or disabling all the rest of the machines. Scarf decided nevertheless to fly alone to Singora. Despite attacks from roving fighters he completed his bombing run and was on his way back when his aircraft became riddled with bullets and he was severely wounded, his left arm had been shattered, he had a large hole in his back and was drifting in and out of consciousness. He managed to crash-land the Blenheim at Alor Star, without causing any injury to his crew, and was rushed to hospital where he died two hours later." 

Diz a lenda que a prÓpria esposa dele o atendeu no hospital...  :-(

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Agora a critica...

 

De que adianta um Herói morto.

 

É Melhor saber quando se retirar e poder lutar outro dia.

 

Além de a sua carga de bombas ser praticamente inútil, o único feito deste piloto foi efetuar uma missão suicida, que não contribuiu em absolutamente nada.

 

Coragem é necessária, e falta a grande maioria, mas quando desmedida é tão útil quanto à covardia.

 

Falando do kit. É uma bela aeronave. Não sei quanto ao plástico em si, mas melhor que a original deve ser com certeza, por que pior que aquilo é quase impossível.

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